یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

چرا سعید آقایی به کمیته اخلاق احضار شد؟

  • کد خبر: ۸۵۷۵۰
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
چرا سعید آقایی به کمیته اخلاق احضار شد؟
خبری مبنی بر احضار سعید آقایی و چند بازیکن دیگر به کمیته اخلاق منتشر شده که در این صفحه به بررسی علت فراخوانده شدن آقایی می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، فردا (شنبه هشتم آبان) کمیته اخلاق میزبان چند بازیکن پرسپولیس است که یکی از آنها سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس می‌باشد. هیچ توضیحی در خصوص چرایی احضار آقایی و دیگر بازیکنان به کمیته اخلاق گفته نشده اما در این خبر به مرور حرف‌هایی از آقایی می‌پردازیم که دلیل این احضار را مشخص می‌کند.

آقایی که پیش‌تر در سپاهان توپ می‌زد و برای سه فصل لباس طلایی پوشان را برتن کرده بود به پرسپولیس آمد و در بازی جنجالی دو تیم در اصفهان یکی از عاملان درگیری‌های پس از بازی دو تیم در تونل ورزشگاه نقش جهان شناخته شد.

پس از آن بازی، کمیته اخلاق به سرعت جرایم بسیار سنگینی را برای بازیکنانی که خاطی شناخته شدند در نظر گرفت و آقایی هم که از این حکم شوکه شده بود اظهارات تندی را به زبان آورد و حتی جریمه‌اش را با جریمه مالی قتل مقایسه کرد!

حرف‌هایی که حالا پس از پنج ماه گریبان‌گیر او شده است و مرور بخشی از حرف‌های سعید آقایی خالی از لطف نیست. او معتقد بود قصد دارند جریمه ویلموتس را از جریمه بازیکنان در بیاورند و در این باره گفته بود: ما فقط به هم پریدیم و شما هزار بار هم نگاه کنید که نه فحشی داده شد و نه درگیری فیزیکی داشتیم. جو به شکلی شد که وقتی از تونل وارد راهرو شدیم بحث شد اما اینطور نبود که اتفاق بدی رقم بخورد. قبول دارم زشت بود اما بد نبود. چرا باید ٧۵ میلیون جریمه شوم؟ چرا جریمه‌هایی که در قانون ۴-٣ میلیون بوده الان باید ٧۵ میلیون شود؟ از بیرون فکر می‌کنند پول آقای ویلموتس را ما باید بدهیم که اینطور جریمه کرده‌اند. البته یک میلیارد جریمه کردند و فکر کنم چندین بار دیگر باید اینطور جریمه کنند تا مشکل حل شود! حکم عادلانه‌ای نبود.

آقایی اما به این جملات بسنده نکرد و در جنجالی‌ترین بخش صحبت‌هایش عنوان کرده بود:

به خدا ما پول اضافه نداریم و چرا باید اینطور جریمه کنند. به خدا این رای عادلانه نیست. همین ۴-٣ ماه قبل کسی بزن بزن می‌کرد نهایت ١٠ میلیون جریمه کردند اما الان! قشنگ می‌زدی صورت طرف را پایین میاوردی هم ٧۵ میلیون نمی‌شد. دیه کامل ٣٠٠ و خرده‌ای میلیون است و مگر ما چه کردیم؟ فکر کنم خدای ناکرده دست یکی آن وسط افتاد و قطع شد که اینقدر جریمه کردند.

این صحبت‌های مدافع چپ پرسپولیس حالا با گذشت نزدیک به پنج ماه با واکنش کمیته اخلاق رو به رو شده است و باید دید در نهایت پس از اتمام جلسه فردا چه اتفاقی برای این بازیکن و دیگر بازیکنان دعوت شده به این کمیته رخ خواهد داد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->